Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli jednak nie znajdujesz tego, czego szukasz skontaktuj się ze mną. Postaram się rozwiać Twoje wątpliwości. Zależy mi na tym, aby proces zakupu był dla Ciebie przyjemnością a kiedy już dostaniesz towar, by każdy produkt cieszył długo Twoje oczy.
Jak kupować?
1/ Wybierz produkt
Wejdź do zakładki sklep, wybierze interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka
2/ Wybierz kolor produktu, który chcesz kupić
Pod dodaniu produktu do koszyka, zostaniesz przekierowany na jego szczegółowy opis. Na tym etapie musisz wybrać kolor produktu, który chcesz kupić i ponownie kliknąć przycisk „DO KOSZYKA”
3/ Kliknij w ikonę koszyka na górze strony
Ikona koszyka w górnym menu przekieruje Cię do Twojego koszyka. Możesz też z tego poziomu od razu przejść do kasy i zapłacić za zakupy
4/ Uzupełnij dane do wysyłki, wybierz metodę płatności oraz sposób dostawy
Wypełnienie danych kontaktowych jest niezbędne by móc kontynuować proces finalizacji zakupów. Pola oznaczone * są polami obowiązkowymi. W pole „Uwagi do zamówienia” możesz wpisać swoje szczególne życzenia dotyczące dekoracji lub specyficznego koloru. W części „Twoje zamówienie” wybierz sposób dostawy oraz metodę płatności.
5/ Zaakceptuj regulamin oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia
Akceptacja regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia są niezbędne aby móc zapłacić za produkt i wysłać do mnie Twoje zamówienie.
6/ Zapłać za produkt
Kliknięcie za w przycisk „Kupuję i Płacę” w zależności od wybranej metody płatności
a) przekieruje Cię do brami płatności Przelewy24
b) w przypadku wyboru płatności za pobraniem klikniecie w ten przycisk potwierdzi chęć zakupu produktu a Twoje zamówienie zostanie wysłane do mnie.
6/ Sprawdź czy dostałeś na swoją skrzynkę mailową podaną w formularzu zamówienia potwierdzenie jego realizacji
Po opłaceniu zamówienia mój system zaksięguje wpłatę i nastąpi proces jego realizacji. Na Twoją skrzynkę pocztową przyjdzie e-mail potwierdzający transakcję a ja ochoczo zabiorę się za realizację zamówienia. O wysyłce zamówienia poinformuję Cię w osobnym mailu, w którym również znajdziesz szczegóły dotyczące numeru przesyłki oraz przewoźnika.
Czy za zakupiony towar dostanę fakturę?
Z uwagi na prowadzony przeze mnie rodzaj działalności gospodarczej niestety nie wystawiam faktur VAT. Dokument zakupu, który otrzymasz ode to będzie paragon fiskalny. Mogę też wystawić Ci jeśli zechcesz rachunek uproszczony.
Wystawianie Rachunków Uproszczonych
Jeśli chcesz otrzymać ode mnie rachunek uproszczony skontaktuj się ze mną mailowo pod adres: maria.anioly@gmail.com . Podaj numer swojego zamówienia oraz dane, które powinny znaleźć się na rachunku. Nazwa firmy, NIP, adres. Rachunek zostanie dołączony do przesyłki. Jeśli paczka zostanie już wysłana, rachunek wyślę Ci pocztą lub mailem.
Dostawa i płatność
Produkty są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej DPD. Koszt przesyłki uzależnione są od kraju- na terenie Polski koszt przesyłki wynosi 18 zł, dostawa do pozostałych krajów Europy to koszt 70 zł, dostawy na terenie Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii i Oceanii to koszt 200 zł. Cena ta dotyczy jedynie zamówień indywidualnych, nie obejmuje zamówień hurtowych. Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie przewoźnika. Numer przesyłki dostaniesz w mailu potwierdzającym jej wysłanie. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki
2/ Metody płatności
Do wyboru masz dwie metody płatności:
a) płatność elektroniczna- operatorem płatności są Przelwy24. Nie ponosisz żadnych kosztów wybierając tę metodę płatności
b) płatność przy odbiorze. Zamówienie możesz opłacić bezpośrednio u przewoźnika. Dodatkowy koszt przy wyborze tej metody płatności wynosi 6 zł brutto
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Tak, istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę. Koszty wysyłki podane są w zakładce Dostawa i płatność
Czy mogę odebrać osobiście towar w sklepie?
Jest możliwość odbioru osobistego Twojego zamówienia, musisz je jednak opłacić wcześniej poprzez bramkę płatności Przelewy24. Odbiór jest możliwy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w moim sklepie w Ustrzykach Dolnych.
Kwiaciarnia Pod Dębami
ul. 29 Listopada b/n
38-700 Ustrzyki Dolne
Nie uda Ci się w podanych wyżej godzinach odebrać, zadzwoń do mnie, z pewnością się dogadamy:
+48 508 233 438
Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniu skontaktuj się ze mną pod numerem: +48 508 233 438 lub napisz maila na adres: maria.anioly@gmail.com
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie możesz anulować dopóki przesyłka nie zostanie do Ciebie wysłana. Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail maria.anioly@gmail.com O realizacji dyspozycji poinformuję Cię e-mailowo.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny zwrotu masz 30 dni od momentu dostarczenia przesyłki przez sklep Bieszczadzka Aniołomania. Możesz odesłać produkt w dowolny sposób ponosząc koszty przesyłki zwrotnej. Zwracając towar poinformuj mnie mailowo na adres: maria.anioly@gmail.com o chęci rezygnacji z zamówionego towaru. W celu identyfikacji zwracanego towaru podaj jedną z poniższych informacji:
- Imię i nazwisko oraz datę zamówienia (data jest niezbędna jeśli wcześniej realizowanego były już zakupy przez Ciebie w moim sklepie)
- Numer zamówienia
Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem.
Jak reklamować zakupiony produkt?
Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony lub towar w przeciągu 2 lat od zakupu uległ uszkodzeniu a przyczyna leży po stronie materiału złóż reklamację wykorzystując formularz reklamacyjny dostępny w tym miejscu
Na jaki adres odesłać przesyłkę?
Przesyłkę odeślij na adres:
Kwiaciarnia Pod Dębami
ul. 29 Listopada b/n
38-700 Ustrzyki Dolne
Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki zwrotnej? Formularz zwrotu
Do zwrotu dołącz formularz zwrotu, który znajdziesz w tym miejscu
Czy zwrot może zostać odrzucony?
Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni. Odrzucenie zwrotu może nastąpić również w sytuacji, kiedy odsyłane produkty są uszkodzone mechanicznie.
W jakim terminie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków za zwrot?
Środki zwracane są na Twój numer konta bankowego, który podajesz na formularzu zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty przez serwis Przelewy24, pieniądze są zwracane za pośrednictwem tego serwisów. Zwrot środków następuje w terminie 3-5 dni od momentu weryfikacji przesyłki.
Co oznaczają statusy zamówienia?
Co oznaczają statusy zamówienia?
a) Zamówienie w trakcie realizacji – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest obecnie weryfikowane,
b) Zamówienie zrealizowane – twoja przesyłka otrzymała nadanie pocztowe, oczekuje na odbiór przez kuriera lub została już przekazana kurierowi,
f) Zamówienie wstrzymane- zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, złożonej rezygnacji mailowej.
g) Zamówienie zwrócone – twoja przesyłka zwrotna została przyjęta do zwrotu. Jeśli produkt nie jest uszkodzony w ciągu 2-3 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Na termin realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy. Z reguły czas kompletowanie zamówienia dla klientów indywidualnych nie jest dłuższy niż 1-2 dni robocze. Czas dostawy to z reguły 1-2 dni robocze
Z klientami hurtowymi czas realizacji zamówienia ustalam zawsze indywidualnie. Zależy od wielkości złożonego zamówienia.
Czy dostanę identyczny produkt jak na zdjęciu?
Ostatecznie każdy produkt może się trochę różnić od tego pokazanego na zdjęciu. Wynika to z faktu, że wszystkie produkty są robione ręcznie. Kształt produktu oraz jego wielkość będzie identyczna, jednak trudno mi namalować dwa identyczne stworki, sądzę jednak, że dlatego jest to zaleta oferowanych artykułów- bądź pewien, że Twój zakup będzie jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny. Jeśli masz jednak szczególne życzenia to skontaktuj się ze mną mailowo maria.anioly@gmail.com wspólnie ustalimy jak może wyglądać Twój anioł.
Jak zostać klientem hurtowym, jakie są ceny hurtowe i koszt dostawy?
1/ Aby zostać klientem hurtowym musisz prowadzić działalność gospodarczą.
2/ Niezbędne jest założenie konta firmowego w systemie
3/ Wysłanie formularza kontaktowego do założenia konta nie jest jednoznaczne z jego założeniem. Aby móc robić zakupy hurtowe poprzez stronę niezbędne jest zaakceptowanie przeze mnie po weryfikacji Twojej firmy jako Partnera Handlowego
4/ Ceny hurtowe różnią się od cen detalicznych. Dostęp do cen hurtowych otrzymasz po założeniu konta i otrzymaniu statusu Partnera Handlowego
5/ Ceny hurtowe zależą od kupowanych ilości
6/ Realizacja zamówienia hurtowego jest możliwa po osiągnięciu minimalnej wartości zamówienia
7/ Koszt dostawy zależy od ciężaru przesyłki i jest każdorazowo widoczny w podsumowaniu zamówienia